stardustchild.blogg.se

Kärleken till regnet~

Publicerad 2013-04-19 10:41:53 i Allmänt

Igår.
Det smattrade mot rutan, andan i halsen, ont i huvudet - lite för mycket stress. Jag försov mig, kom inte i tid fast jag borde ha hunnit om tåget inte stannat upp för länge vid centralen och om tvärbanechauffören inte varit dum och kört ifrån mig.
Var i skolan ett tag, såg alla som dagligen får mig att le och gav mig sedan av igen.
Plötsligt satt jag i en bil på väg till Tylösand och efter sex timmar av full tankegång och sjukligt mycket inspiration var jag framme.
Här sitter jag nu.
Efter en fantastisk bröllopsmiddag för mamma och pappa igår kväll och efter några underbara timmars sömn, ska jag snart bege mig iväg mot spaet för att ta mig en simtur innan min Ayurvedabehandling klockan två.
Sedan tänkte jag bege mig in mot Halmstad för att hälsa på Ashley på Bokia, ta en liten promenad och äventyra lite medan mina tankar får spinna lite själv.
 
Fick ju fantastiska idéer av att sitta i bilen halva dagen igår, så nu har jag påbörjat mitt tredje teatermanus som kommer att bli en succé. Det är redan bestämt!
Inspirationen flödar.
 
Skriver mer lite senare.
Till dess, take care~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela