stardustchild.blogg.se

Natt, gryning och morgondag~

Publicerad 2013-04-21 01:11:25 i Allmänt

En alkoholfri Strawberry Daquiri, två glas cider och en femrätters middag och många trevliga, givande samtal senare är jag tillbaka på rummet. Klockan är lite för mycket och ska jag vara helt ärlig är jag äckligt trött.
Hade ju dessutom tänkt gå upp vid halv sex-sex för att fota soluppgången över Tylösand. Vi får se hur det blir med det... Känner ändå att det är något jag inte borde missa.
 
Tänker inte summera helgen riktigt än, det är ju imorgon kvar. Tänker ta minst en barfotapromenad till, minst en Strawberry Daquiri till och njuta av mer inspiration och skrivande. Det kommer att kännas både skönt och tråkigt att åka hem. Tråkigt för att det har varit så underbart och stressfritt här, men skönt för att jag får komma tillbaka till skolan och alla gosiga människor.
 
Drog bara en kort uppdatering, ska nog ta och försöka sova nu. Strax. Nu.
Jag vill upp i gryningen.
"Good night you princes of Maine, you kings of New England."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela