stardustchild.blogg.se

Nu har jag tappat kollen på alla veckans dagar igen~

Publicerad 2013-04-07 01:40:00 i Allmänt

Pappa köpte godis till mig idag. Kände mig lite liten igen som fick lördagsgodis ♥
Sitter i mitt blåskimrande, citrusdoftande, mysiga rum och har precis börjat se om Torka Aldrig Tårar Utan Handskar. Fick ju bok nummer 2, Sjukdomen av min syster i artonårspresent som hon beställde från CDON idag, så den bör vara här på tisdag-onsdag så att jag kan läsa fortsättningen. Mys~
För övrigt köpte jag mig fyra Femman-lotter idag, i hopp om att få någon slant. Vann tio spänn på en lott, så nu velar jag huruvida jag ska köpa två nya eller hämta ut en guldpeng. Vilket I-landsproblem.
 
 
Snart är lovet slut. Efter imorgon är lovet slut och då är det bara åtta dagar kvar till föreställningen. 
Oj, jag menar idag. Klockan är visst halv två på natten... Igen. Jag måste sluta vända på dygnet såhär.
Lite småstressigt, men det ska nog gå det också. Sex dagar kvar till Idol-audition och Poesifinalen.
Hur ska jag få tiden att räcka till.
Försöker låta bli att stressa upp mig själv bara, så ska det med all säkerhet gå bra.
 
Bubbla upp, dunsta, flyg så långt du kan.
Innan du faller~
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela