stardustchild.blogg.se

Mest en fotobomb från mitt nya sagoslott - även kallat "Blå Rummet"~

Publicerad 2015-08-19 23:39:50 i Allmänt

Då jag nu äntligen fått ordning på mitt rum, (Titta inte in i mina garderober.) tänkte jag bara visa hur fint det har blivit. Naturligtvis är det finast på natten då allt lyser blått, även utåt.
Därför har det nu fått namnet "Blå rummet" då mitt fönster skiljer sig från alla andra på elevhemmet.
Så, här bor jag. Det är litet, men charmigt och fint. Jag har också en pytteliten hall där Gabbe står och ett mycket litet badrum. Vilket ingen annan verkar ha på Ekhem. #Livet

Nog för att det krävdes tre bilar att få ner galenskaperna, men nu känns det värt det.
Tillbringade också den korta lediga tiden vi hade i eftermiddags mellan lektionerna och samkvämet med resten av skolan åt att sätta upp mina stjärnor i taket. Så nu är allt okej. Ett nytt sagoslott har byggts och allt är fint.


Så idag har vi börjat lite lätt med lektioner och teori. Imorgon är det någon form av skololympiad där grupper, blandade från alla linjerna ska tävla i olika grenar. Det ska bli superkul. Därefter är det tacomys!

Under kvällen har vi suttit ett helt gäng och spelat Cards Against Humanity. Vi höll på i två och en halv timme och var som flest tretton, samlade på mitt lilla golv. Fin kväll. 

Nu ska jag snart gå och sova, så att jag orkar samla energi tills imorgon. 
Skriver mer då. 
Puss <3
/Bella

Kommentarer

Postat av: Evelin

Publicerad 2015-08-20 00:35:51

Men skojar duuuu, allt du beskriver låter så himla mysigt. Är både glad för din skull att du verkar hamnat på ett bra ställe, men också extremt avundsjuk <3

Svar: Du får komma och hälsa på.Typ nu.
<3
Isabell Alison Öhrlund

Postat av: Karin Svensson

Publicerad 2015-08-24 15:32:27

Jättemysigt rum, du kommer att stortrivas där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela