stardustchild.blogg.se

~Kontaktannonsen~

Publicerad 2014-01-31 17:31:03 i Allmänt

Det är fjorton dagar kvar. Två veckor kvar till min favoritdag på hela året.
Kan jag mena min födelsedag? Nej. Kan jag mena det där som majoriteten av Sveriges befolkning bara kallar för ett komersiellt jippo? Ja.
Om fjorton dagar, är det dags för Alla Hjärtans Dag. Min absoluta favoritdag. Varför? Vet inte. Jag har bara alltid älskat den. Det ligger något i luften och trots alla människor som är negativa och drar på hela ursäkten med att "Man ska faktiskt älska varandra året om", är jag positiv. Naturligtvis ska man det, men kanske är det lite härligt att uppmärksamma det jättemycket under en dag också?
Kärlek behöver ju inte heller bara vara till en pojk- eller flickvän, make- eller maka, utan kan ju vara till vänner också.
Förra året hade jag en fantastiskt fin Alla Hjärtans Dag med många vänner där vi sågs efter skolan, umgicks, hade det trevligt, åt en mysig middag och avslutade kvällen med bio. Dessvärre har de här vännerna antingen gått in i relationer, glidit ifrån mig eller på annat sätt skaffat planer. However - jag behöver sällskap för årets mest rosa dag.
Därför följer en fantastiskt fint komponerad kontaktannons.
 
Sökes: Någon som likt mig inte känner för att sitta hemma och dega på Alla ♥-s dag, utan istället vill hitta på något kul, till exempel bowling, bio och/eller trevlig middag, utan necesseära krav utan bara i hopp om trevligt sällskap och ett par skratt.
Vi dokumenterar naturligtvis den mysiga kvällen med en polaroidbild, medan vi skålar i cider och avnjuter varsitt Geléhjärta. Kan det blir bättre?
 
Finnes: Glad, kramgo, humoristisk och stark rödtott som med glädje kommer att klä upp sig, köpa rosor och bjuda på geléhjärtan och vara ett fantastiskt middagssällskap. 
 
Bild från förra årets Alla Hjärtans Dag, då temat gick i rosa~ ♥
 
Intresserad? Släng iväg ett sms eller meddelande via FB och du har garanterat en lycklig hjärtedag~
 
Remember - "Bad decisions, make good stories." - and I'm always a bad decision.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela