stardustchild.blogg.se

Packad brud, det är jag!

Publicerad 2014-06-17 01:35:37 i Allmänt

Dubbel tolkning, jag vet, men i mitt fall syftar jag på dem packade väskorna och att dem tillhör mig.
Om åtta timmar kliver jag upp, duschar, klär mig i mina bohemiska mysflygarkläder och beger mig mot solen. Efter att ha inaktiverat min facebook förstås. Det ska kännas skönt att vara borta ett tag. 
Det finns så mycket att göra, förändra och tänka över, så mycket som på bara en dag förändrades och därför måste lösas, sorteras och funderas över.
I år ska jag också försöka lyckas med bragden att se femtio nya filmer innan sommaren är slut. Förra året kom jag "bara" till 35. 
 
Från och med att jag kommer fram börjar också en långsam sockeravvänjning. I alla fall en nertrappning då det blivit alldeles för mycket på senaste tiden. Ser fram emot mina morgonpromenader och hälsosamma fruktsmoothies.
Paradiset, here I come.

Nu borde jag försöka sova, i och med att jag är värdelös på att sova när jag flyger.
Flyga ♥

Vi hörs mer senare~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela