stardustchild.blogg.se

The Breakup~

Publicerad 2014-06-20 05:49:42 i Allmänt

When a girl is going through a breakup, she is most likely going to cut her hair. This to make a statement of the change that her body and soul are going through. The breakup haircut has become a phenomen that many people don't seem to understand, since it doesen't have to do with her mind, but for her, it's a symbol of the blossom period which is coming.
 
I am currently going through a breakup with my younger, more insecure and limited self, therefore, I decided - change is coming, and so... Am I.
Nu är det äntligen av. I över ett halvår har jag velat göra det här, men väntat då det inte känts som rätt tid och då jag trodde mig vilja ha långt hår till studenten.
Högen på golvet i Edison Malls frisersalong blev bara större och större och skepticismen gav sig av efter de första tio minuterna. Jag var redo att ta steget och på mindre än en timme hade mitt leende växt sig större och min självkänsla tagit några steg framåt. Tack Nicole.
Två och en halv decimeter - Farväl.

Utöver det har jag hittat skitsnygga solglasögon á la Katy Perry och Deathly Hallowsörhängen- och armband. Dessutom en ärmlös tvådelad skjorta och en vit väst, sedan upptäckte jag att de gjort tuggummi med smak av ett av mina amerikanska favoritgodismärken Sour Patch Kids, vilket gjorde mig lyckligt nyfiken.
Jag har också fått avnjuta Orange Chicken igen och varit på Target ♥
 
Igår hittade jag billigt Peace Tea och idag hittade jag billig Snapple. Florida är så mycket mera hemma än Sollentuna. 1.19 dollar är ungefär 9 kronor, vilket känns helt sjukt i tanke på att de tar 25-35 kronor i Sverige för samma flaska. Min eviga lycka!
Bilderna fick bli lite Au naturale, men jag känner ingen skam över det! :D
 
Nu ska jag återgå till att kämpa mig vidare med mitt sommarlöfte - Att se femtio nya filmer jag inte tidigare sett!
Har hittills sett fyra sedan studenten, så I have a long way to go!
Min Svengelska flödar.

Ta hand om er, så uppdaterar jag om nya äventyr imorgon!
Som dem säger i Amerika, eller om det bara är i Gossip Girl.
XOXO /Stardustchild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela