stardustchild.blogg.se

Överdos, ge mig mer av Halloween~

Publicerad 2014-10-08 17:41:29 i Allmänt

Hej alla fina bloggläsande varelser!
 
Som jag kanske skrev tidigare igår, var planen för kvällen att efter jobbet hinna förbi både Target, Michael's och en grossistbutik som heter BJ's. Needless to say, hann vi inte det.
Hazel och jag kom in på Target och precis innanför dörrarna, finns det en sektion som jag och mamma kallar för dollarhyllan, vilket betyder att allt på de hyllorna kostar mellan en och tre dollar (7-21 kronor). 
Vi brukar alltid hitta någon kul grej, trots att mycket är smågrejs folk aldrig använder - men igår.
Igår kväll fanns där Halloweenpynt, mina vänner. Halloweenpynt.
Need I say more?
 
 
Framför allt den här fantastiska kalkonhatten som jag beslutat mig för att ha överallt.
Fast inte.
Det kan ha varit så att det mer var Thanksgivingpynt, snarare än Halloweenpynt. Oavsett så följde den inte med mig hem.

 
Däremot, vände jag mig seriöst till Hazel när vi kom till bakre delen av butiken där det var en hel Halloweenavdelning och förklarade min inre femårings lycka, då en stor dröm sedan jag var liten har varit att få uppleva Halloween i USA. Nitton år har jag fått vänta och äntligen händer det ♥
Därför fick jag naturligtvis en överdos av allt. 
 
 
Då Halloween är en så otroligt stor tradition i USA, är det inte bara en tradition för barnen, utan också för de vuxna. Affärerna gör naturligtvis detta till en komersiell superfest, då de till och med har speciella Halloweenviner, HalloweenOreo's och en massa andra kända varumärken som gör speciella Halloweenvaror.
 
 
Och ja, så postar jag en Snapchatbild för att det var den första som blev riktigt söt med min otroligt fåniga och onödiga alienmössa som jag inte kunde låta bli att ta med mig hem. För att... Det är en alienmössa och aliens är underbara. Har alltid velat vara en eller ha en. Har i och för sig troligtvis en liten, liten alien som bor inuti mig.
 
Men, back to work. Hazel jobbar med bilder, har haft en porträttfotografering av en doktor nu på morgonen och snart ska vi på lunch med hennes engelska väninnor. 
Då det är rätt lugnt ska jag jobba lite på Halloweenhemlisar.
 
Skriver mer senare, ta hand om er!
Puss ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela