stardustchild.blogg.se

Tröttheten reagerar~

Publicerad 2014-10-07 02:40:43 i Allmänt

Jetlag'en brukar inte vara så illa för mig när det gäller att åka till USA, men den här gången märks det verkligen.
Hazel och jag var i studion några timmar under eftermiddagen och kvällen. Hon fick en hel del gjort och jag fick mest läsa och ta det lugnt idag.
Imorgon ska vi dit tidigt och jag ska få lära mig mer i Photoshop och hur man gör album, så att jag kan gå loss på folks bröllopsbilder och börja jobba.
Vi har också hälsat på Peggy, avlämnat Ahlgrens bilar, samt inhandlat Snapple och Cheesesticks på Walmart. Lyckan är total, trots att tröttheten regerar.
Men det blir bara en lätt, ganska snabb middag och sedan tillbaka till sängen. Blev lycklig när Hazel påminde mig om att mamma lämnat magnetmadrasserna här innan de åkte i somras. Bella kommer att sova gott i natt ♥
 
That's all for now.
Uppdaterar mer imorgon när jag kommit till jobbet.
Kan inte beskriva glädjen över att få säga det ^ 
Fast saknar mina hjärtan i Sverige.
Känslorna hoppar fram och tillbaka för tillfället.
Puss och godnatt! ♥
 
Eller, ska jag säga god morgon? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela