stardustchild.blogg.se

"Here's to never growing up..."

Publicerad 2013-04-20 18:57:47 i Allmänt

Våren springer förbi, jag hinner knappt se henne förrän sommaren dyker upp och ler med stort ljus mot mig. 
Det kommer att bli en mäktig solnedgång över havet om någon timme och imorgon ska jag försöka fånga soluppgången på bild.
Jag känner en euforisk lycka i mig just nu. Har skrivit åtta sidor på mitt nya teatermanus idag, tagit två barfotapromenader på stranden bara för den underbara känslans skull, ätit upp ett för surt äpple bara för att få känna doften som sprids i luften när man tar en stor tugga och äppelsaften hoppar upp i näsan. Jag är nyduschad men dofterna av havssalt sitter kvar i mitt hår efter promenaden nu på eftermiddagen, det är strax dags att gå ner till ännu en fantastisk middag på Restaurang Akvarell, Avril Lavignes mysiga, somriga singel "Here's To Never Growing Up" spelas för tredje gången i rad på Spotify och mina sommarkänslor är totala.
Sommarfest planeras och spelas upp som ett scenario i mitt huvud, jag behöver en ny randig tröja och jag har äntligen bestämt vad jag ska göra med mitt hår framöver.
 
Nya insikter, inga bekymmer, bara kärlek åt precis allt idag~
Min glädje syns och jag låter den synas.
Det är bara sådär lyckligt idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela