stardustchild.blogg.se

Ja, jag är nog en mycket lycklig människa...

Publicerad 2013-04-20 11:56:51 i Allmänt

Årets första barfotapromenad. Årets första (halv)dopp. Årets första maskrosor.
Och en teaterpremiär jag tyvärr inte kan närvara vid.
 
Halmstad, Tylösand, jag tror att jag stannar. Tror att jag gömmer mig i sanden imorgon när det är dags att åka hem, för jag känner att havsluften håller mig kvar.
Har precis avnjutit en lång promenad med sand mellan tårna och havsvind i håret, jag har hittat årets första snäcka, sprungit rakt ut i havet - dödligt kallt, men otroligt underbart på samma gång.
Snart är det dags för lunch och efter det lär jag ägna mig åt mer skrivande eller ta en tur nere i spaet. Maybe a little bit of both?
 
Jag fick mig också ett par vackra bilder av min syster ♥ 
 
Det enda jag missar när jag är här, är tyvärr premiären av Teater Najkits "Det var en gång... The Musical!" som jag sett fram emot länge. Jag får gå på sista föreställningen nästa helg istället!
Men missa inte, om du ännu inte har planer för kvällen eller imorgon!
Det kan ju bara bli sagolikt fantastiskt! :D
 
 
Nu ska jag dra mig ner till Restaurang Akvarell för en litterär lunch i vårens tecken.
Glömde förresten skriva att min favoritblomma börjat blomma här och var i Halmstad. Maskrosen är lika stark som alla år.
Jag måste vara den enda, som är ännu starkare än förr~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela