stardustchild.blogg.se

Jag vill stanna uppe hela natten och skratta tills jag får se solen le tillbaka~

Publicerad 2013-04-08 00:39:07 i Allmänt

Ligger och tittar på Torka Aldrig Tårar Utan Handskar del 2 och minns direkt när jag såg det första gången. Det är så vackert, så fint, så fullt av kärlek och jag bara älskar den. Både serien och första boken.
Det är nog första gången jag sett en serie som levt upp till mina förväntningar efter boken.
Är fullt medveten om vad klockan är och att de flesta skulle säga att det är sent, men jag börjar inte förrän 13:00 imorgon och är därmed sugen på att dra igång del 3 när jag sett färdigt 2:an...
 
 
Efter gymmet, idag också, blev det liiiiite småshopping såhär inför våren. En rosa scarf, lite hårnålar och ett par fina tights.
Saltvattensprayen kändes bara så frestande när texten "Mermaid look" blev synlig för mig.
Hallå, vem vill inte se ut som en sjöjungfru?
Brände 940 kalorier på gymmet igår och idag var jag 20 kalorier från mitt superrekord (1400 kalorier) när Crosstrainern var av och displayen visade "Crosstrainer out of order, contact technical support immediately!". Jag blev småbitter då. Hade ju tänkt ta bild på det fantastiska resultatet. Well, well, ni får lita på mitt ord och så får jag göra om det i veckan som kommer.
Det är sista veckan innan föreställningen nu. Det känns bra. Jag känner mig glad, men samtidigt känns det sorgligt att något jag/vi jobbat med så otroligt länge och haft så kul med, snart ska ta slut.
Låt oss fokusera på det positiva så länge, jag får sörja det sen. När det faktiskt är över, haha!
 
Nu ska jag ägna mig åt Benjamin och Rasmus, i Torka Aldrig Tårar Utan Handskar.
Sen får vi se, om det är solen som ler åt mig imorgon, eller om det är du.
Jag hoppas på dig.
Godnatt, mitt solsken~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela