stardustchild.blogg.se

På resande fot~

Publicerad 2013-04-03 12:02:00 i Allmänt

Det låter så exotiskt när någon säger så. "Jag är på resande fot." Blir automatiskt för mig en bild av någon på safari i Afrikas regnskog, haha!
Tyvärr, kanske (?), är jag inte på väg till Afrikas regnskogar utan till Gävle. Något mer svenskt, men det kan ju vara exotiskt ändå! Vad vet jag? Jag har, mig veterligen, aldrig varit i Gävle förut, så det blir en upplevelse i sig.
Jag har, enligt min uppfostran, alldeles för mycket packning, då jag enligt planerna åker hem igen imorgon.
 
Nåja, jag är i alla fall beredd om någon på vägen skulle kidnappa mig och föra mig någon annanstans
 
Det var uppdateringen för nu.
Ska köra lite Glee Cast-covers i öronen på tåget till Uppsala som kom nu!
Simma lugnt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela