stardustchild.blogg.se

"Slow Dance Night..."

Publicerad 2013-04-27 12:10:20 i Allmänt

... Läggs nu till på min Spotifylista "Livet är en fest - världens bästa sommar ♥" som ska spelas om och om igen på min mysiga sommarfest den första juni. Den ligger bland "Dancing in the Moonligt, Saltwater Room och Here's to Never Growing Up" plus mycket annat.
Det kommer att ligga filtar över hela min stora gräsmatta, det kommer att vara ljuslyktor som lyser i sommarkvällen och sommarnatten, musiken kommer att spela i ett och vi kommer mysa med sommarmat och sommartårta.
Jag längtar redan, bara fem veckor kvar idag.
 
Jag skrev just på facebook att idag är en riktigt glad lördag. Det är bara tre dagar kvar till Köpenhamn - den mest spontana resa jag gett mig in på, är jag ganska övertygad om. Det ska bli så sjukt kul. Vi kommer att få stressa som puckon för att hinna med tåget på centralen en halvtimme efter att vi slutat i skolan och sen är det fem timmars tågtid. Vi firar Valborg på ett långdistanståg till Danmark som beställdes i tisdags. Där har jag säkert minst två saker att pricka av i min "Bucket book" med saker jag ska göra innan jag dör.
Dagen efter det tillbringar vi på Tivoli där jag inte varit på tre-fyra år och där jag tänker tvinga med Rasmus att åka Starflyer innan vi åker hem till Stockholm igen.
Dels för att Starflyer är ett fantastiskt namn OCH en fantastisk upplevelse.
Sista gången jag var på Tivoli åkte jag Starflyer som sista åk, det är som känt världens högsta (80 meter) karusell med en utsikt över Köpenhamn som är helt fantastisk.
 
 
För övrigt är min fot så mycket bättre att jag kan gå/halta utan krycka och svullnaden är nästan helt borta, jag har ännu inte kommit ur min pyjamas och solen skiner.
Försommar på hög nivå.
 
... Och, jag som aldrig vinner något, vann i morse två biljetter till musikalen som jag ska gå och se ikväll. Massa fina vänner till mig spelar i "DET VAR EN GÅNG... The Musical!" som sätts upp av Teater Najkit. De spelar sista föreställningen ikväll på Förellen i Tyresö, biljetterna kostar 100 kr, kom dit! Det vill ni inte missa!
 
 
Nu ska jag nog gå ut och sola en stund. Få lite sommarbränna och le lite åt hur lyckligt allt känns just nu. Glädjen spritter i hela mig. Sommar, sommar, sommar ♥
 
Ha en lycklig, spontan och mysig lördag ♥
 

Kommentarer

Postat av: Gisela J

Publicerad 2013-04-27 12:35:01

Härligt Isabell. Keep the spirit! :-)

Svar: Det känns så sjukt att man kan vara såhär lycklig, jag har aldrig förstått hur man blir så förut. Nu vet jag och jag stannar nog här... :0)
Isabell Alison Öhrlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela