stardustchild.blogg.se

Mot Södern!

Publicerad 2013-08-04 10:46:27 i Allmänt

God morgon,
Just nu får Caramelldansen och annan nördtechno gå på någorlunda hög volym för att få den här bruden i vaket tillstånd.
Har haft enorma sömnsvårigheter under nattens gång och säkert inte ens sovit tre timmar totalt - tur då att jag ska åka bil hela dan och den tiden på mig att sova och vila upp mig.
Har också fruktansvärt ont i ögonen som känns svullna och onda, hoppas innerligt att det inte är ögoninflammationen som spökat lite både i Florida och under NärCon den här sommaren. :0(
Yes, om en-två timmar bär det av mot Skåneland, mer specifikt - Malmö. Det ska bli skönt att komma tillbaka till Lars, Gia och Gustavs underbara hus med gångavstånd till stranden.
Kommer nog att ta mig in till mitt favorit-Espresso House inne i Malmö och sätta mig och skriva mer än en dag, känner jag på mig.
 
På tal om NärCon, så ansökte jag igår kväll som arrangör för Sovsalar, Gate- och Säkerhet för My:NärCon i januari på Stockholmsmässan, så håll tummarna för att det går bra!

Ja, det var väl egentligen bara den korta uppdateringen jag kan ge just nu, hör nog av mig senare frammåt kvällen när jag anlänt i Södern! 
 
Trött morgonkram!
/Bellabus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela