stardustchild.blogg.se

Det är en mörk dag, för alla Gleeks där ute.

Publicerad 2013-07-14 15:58:56 i Allmänt

Nyheten har legat ute i ungefär fyrtio minuter.
Det var min syster som kom in för en stund sedan och sa det till mig.
Droger har tagit ännu en ung mans liv.
Som den Gleek jag är sedan 2009 är detta hårda nyheter och jag kommer senare att tända ett ljus. Jag är ingen fangirl på det sättet att jag gråter, men världen har verkligen gått miste om en fantastisk skådespelare och om man ska tro hans medskådespelare - en fantastisk människa.
Döden är inte lätt för någon och mina tankar är verkligen med både hans biologiska familj och även hans Glee Cast-familj. 
Cory Monteith, även känd som Finn Hudson, blev bara 31 år gammal.
Cory har spenderat perioder på rehab under året som gått och det är inte första gången, då han tidigare i år kom ut med officiellt att han hållit på med droger sedan han var 13 år gammal och åkte in på rehab första gången som nittonåring.
Glee som har varit en stor del av glädjen i mitt liv och som även uppmuntrat mig till att följa mina egna drömmar, som även var en räddning under gymnasiet när jag inte ofta hade någon att prata med - kan nu vara slut.
Det går inga rykten, ingen har sagt något liknande till pressen. Chansen finns att vi fortfarande får vår Season 4, men vad spelar det egentligen för roll när vi ändå vet att en av de viktigaste och gladaste karaktärerna inte kommer tillbaka. Det kommer inte att bli samma sak.
Det kommer att bli som den där tallriken du dukar bort, för att personen som skulle sitta där helt enkelt inte kunde komma.
 
Första låten som sjöngs med hela gruppen i första avsnittet, första säsongen av Glee.
Together with co-star Lea Michele.
Together with love of his life, co-star Lea Michele.
(Bilder lånade från www.weheartit.com)
 
Rest in Peace Cory Monteith. Thank you for being a part of what made me believe in myself, dreams and also that it is okay to be different.
I hope you're in a better place now.
 
 

Kommentarer

Postat av: Snuff

Publicerad 2013-07-14 16:11:24

<3

Svar: <3
Isabell Alison Öhrlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela