stardustchild.blogg.se

Jag pustar ut~

Publicerad 2013-06-06 00:34:31 i Allmänt

Jag är äntligen färdig.
Idag hade jag min sista redovisning, mitt sista prov och min sista inlämning. Det var en dag full av tårar, frustration, trötthet men också av lättnad för att jag nu är klar med hela tvåan. Herregud, nästa gång jag genomför en läxa är jag sistaårsstuderande. Det känns märkligt. 
Massa betygssnackande hit och dit också, men jag har just idag inte ork att bry mig. Jag är klar, jag fick mitt A i entreprenörskap som jag kämpade sönder mig för under hela läsåret.
Våga Drömma... Wow ♥ 
 
Tror faktiskt att jag stannar där och skriver mer imorgon då jag är sjukligt trött och utarbetad.
Jag förtjänar sömn nu. Imorgon ska jag nog bara ta det lugnt och ha trevligt. Min lediga dag är välförtjänt och ganska oplanerad annat än att jag tänker stanna hemma. Vi får se.

Sov gott, dröm sött~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela