stardustchild.blogg.se

Roadtrip, eldhår och sextio tusen möjligheter~

Publicerad 2013-09-14 00:38:25 i Allmänt

Pyjamas, nyfärgat hår med crazy beautiful dipdye, har en fin orange slinga i luggen också - däremot blev själva overall-nyansen fel, men det gör inget. Värre saker har hänt och kan hända.
Annars upptäckte jag just att jag passerat sextio tusen ord och därmed har jag sextio tusen möjligheter. Det är i alla fall vad jag vill se. Nu har jag stått och stampat på femtio tusen plus hur länge som helst, så det känns otroligt lättande och skönt. Det är bra text också.
Jag packar också till Linköpingsvistelsen som jag roadtrip'ar till imorgon med tre andra NärConarrangörer~ Det ska bli otroligt mysigt att träffa alla igen och diskutera årets finaste festival. Samt diskutera den kommande Stockholmsversionen av NärCon i samband med MY2014 där jag fått arrangörsplatsen för sovsal, gate- och säkerhetsteamet.
 
Sitter och lyssnar på "Jag är kvar" från filmen Skattkammarplaneten och börjar, för jag vet inte vilken gång i ordningen att fundera över min egen, simpla existens. Dock känns det frustrerande då jag faktiskt inte har tid med det just nu. Jag borde packa klart och sova. Det är ju tidig uppstigning imorgon.
 
Mitt färgglada plommonstop ligger redo för imorgon bredvid rosorna. Det är hatt-tillfälle när det är fest. Ja, till vardags också, men nu har den vilat lite för länge och den kommer att passa mitt eldhår.
 
Audition gick bra idag också, vi är på gång nu. Kanske kan vi börja med de riktiga förberedelserna nästa vecka i alla fall. Fan, vad tiden går fort.
Snart: Föreställning -> studentskiva -> studenten -> högskolan -> flytt -> resten av livet som knackar på.
 
Nu ska jag försöka sova en blund, så att jag har lite liv när jag ska spöa alla andra NC-arrangörer i bowling ♥
Sov sött~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela