stardustchild.blogg.se

Tillägg~

Publicerad 2013-09-16 23:39:37 i Allmänt

Tänkte bara skriva att jag är glad över imorgon också. 
Min enda lektion (som visserligen är rolig, men jag är lite "hemma-sjuk" just nu) blev inställd och därmed är jag ledig och får umgås med mamma och vovven. Det blir mest till att ställa i ordning i mitt rum och sånt, men i alla fall. Ska troligtvis ta en vända i spåret med Emma som jag träffade under NärContackfesten efter lunchtid, så det blir ju trevligt.
Sedan PulseCorepass på kvällen, yippie! Nu har jag i alla fall gjort mina regniga promenader för dagen och tänker därför slappna av nu och beundra mina rosor tills jag får in min första ansökan till mitt MyNärCon-team som Henrik lovat att skicka in.
Det har varit en fin dag.
Dröm sött~♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela