stardustchild.blogg.se

Trettioen, lyckliga, rosa rosor att vakna upp till~

Publicerad 2013-09-13 01:45:09 i Allmänt

Wow. Vilken dag, vilken underbar dag.
Imorgon (idag), vaknar jag till trettioen rosa rosor i en vas bredvid sängen. De doftar vackert och jag känner mig glad. Dagen blev över mina förväntningar.
Mamma började med att göra frukost som var glad att se mig. Min macka hade ögon och mun, bara en sådan detalj lyser ju upp massor!
Sedan begav jag och pappa oss iväg till Moderna Muséet för att kolla in Popkonstutställningen för en skoluppgift, då jag missade besöket med klassen förrförra veckan.
Efter det så bjöd pappa på lunch i Hammarby Sjöstad och så diskuterade vi livets orättvisor. Sen hade jag lyckligtvis bara en lektion innan auditionen som jag var jättepeppad för.
Jag har för mig att åtta kom på audition idag, förhoppningsvis blir det fler imorgon men det var verkligen otroligt roligt att hålla i audition - framför allt då jag försöker föreställa sig premiären i mars med personerna framför mig som karaktärerna jag själv skapat. Det kommer att bli en fantastisk föreställning. Påminner än en gång om att ni borde gå in och gilla Mirakelteaterns facebooksida www.facebook.com/mirakelteatern.
Chict klädd, dagen till ära gav jag sedan mig av mot T.G.I. Fridays för middag med mamma innan CHIC-galan som jag vann biljetter till i tisdags. Underbar mat och sedan en kort promenad bort till Berns.
 
Jag ska vara ärlig och säga att jag inte hade så höga förväntningar, då jag vanligtvis inte tillträder den här typen av tillställningar, men jag blev sannerligen glatt motbevisad.
Vi välkomnades och fotades på rosa mattan och hälsade sedan på Escada som hade en mycket vackert pyntad garderob där man kunde tävla om att ta det finaste fotografiet. GISSA VEM SOM VANN EN CYKEL?
Tredje vinsten den här veckan, är det klokt? Jag som ALDRIG vinner något. 
Måndag - Bok av Åsa Schwartz, tisdag - biljetter till CHIC-galan, onsdag - paus, torsdag - cykel med jättevacker korg full av rosa rosor.
Välkomstdrink, vackra klänningar, glamour, choklad, smycken, musik, nomineringar, mat, cykel, promenad med mor och sedan bökig väg hem.
Alla var så vackra, glamourösa och jag och mamma har redan bestämt att vi absolut ska dit nästa år igen om vi så ska köpa biljetter då!
Här kommer lite bilder från kvällen, alla tagna av min mor Carina Cefa Öhrlund~
 
 
 
 
Otroligt glamourösa klänningar i alla möjliga färger, former och material. En mycket generös och rogivande gala med intressanta människor och vackra upplevelser.
Änglarna som stod på piedsdaler var modeller från klädkedjan MyCloset, chokladen stod företaget Anton Berg bakom och i Goodiebagsen vi fick med oss hem fanns följande:
Extra tuggummin, Anton Berg-choklad, parfym från Escada, parfym från MEXX, hudlotion från GLAMGLOW, tidningen CHIC nr 1, duschtvål från LDB, hårspray från SYOSS, hudolja från BioOil, massor av handkrämsprover, te, en söt håraccessoar och ett armband från GLITTER, bodylotion och parfymprover från Escada och Eyelash conditioner från Nouriche.
 
Sammanfattning - en fantastisk kväll i underbart sällskap och möte med nya, trevliga människor. En ny cykel och en bukett rosor rikare, vilket förgyllde kvällen ännu en aning.
Imorgon (idag) är det fredag och har bara en lektion, sedan är det dags för audition igen och jag är lika taggad för det. Sedan blir det roadtrip till Linköping på lördag för tackfest anordnad för alla arrangörer av NärCon13. Det ska bli superkul!
 
Men nu bör jag sova, ska upp om fyra timmar!
Dröm sött alla vackra, pussar och kramar från en lycklig Drömmare ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela