stardustchild.blogg.se

Jag är hon med Armaniväskan i ena handen och sparkcykeln i den andra~

Publicerad 2014-03-19 10:51:02 i Allmänt

"Vi sover tills vi vaknar."
Så lät det igår kväll, eller ja, igår natt innan jag, mamma och pappa gick och la oss. Naturligtvis ställde jag ett alarm i alla fall då det är dags för mig att bege mig mot centralen om lite drygt en timme, men med en sjuk vovve, blev det tidigare uppstigning än väntat.
07:30. Nåja, jag och mor bestämde oss för att göra det bästa av situationen, så vi gjorde frukost åt oss och la oss i varsin soffa för att avnjuta en avdammad klassiker - Pretty Woman.
Den absolut mest klyschiga kärleksfilm som existerar och jag kan ändå inte låta bli att älska den.
Hursom helst, jag ska bara fixa mitt hår och packa det sista, sen påbörjar jag mitt söderäventyr.Tror att jag tar
Herr Karró och/eller Ior med mig som sällskap, det blir nog bäst så, kanske dags att väcka båda så att de hinner i alla fall?
Broccolina får stanna hemma och sova då hon haft en alldeles för stressig vecka.
 
 
Nej, nu får jag skynda mig, så att jag inte behöver ta sparkcykeln hela vägen till Skåne ;)
Uppdaterar mer lite senare, puss~ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela