stardustchild.blogg.se

Ett snällt tåg och en framtid som väntar~

Publicerad 2014-05-24 10:11:12 i Allmänt

Nu är jag ombord, för första gången i kupé, på Snälltåget mot mitt älskade Malmö.
Lillasyster Snuffelin bjöd på frukost på Espresso House med min favoritmacka och min livsdrog Snapple innan hon gjorde den dramatiska klassikerscenen och sprang bredvid tåget när det avgick medans hon vinkade.
Älskade unge, du är helt knasig i huvudet.
 
Fin morgon-dubbel-selfie på systrarna Bus~♥
 
 
Sixten är på plats och är glad över att få åka tåg igen. Han var ju med mig när jag skulle åka ner och föreläsa i Göteborg för två år sedan. I ryggsäcken har han Herr Karró och i väskan har jag Ior. Att resa ensam är fantastiskt, men inte helt ensam ;)
 
I och med att knappt fyra timmars sömn inte riktigt känns som en lika bra idé såhär i efterhand, ska jag nog ta mig en lur, nu när jag ändå är i kupé och det finns utrymme till att sova på riktigt.
Innan jag vet ordet av kommer jag att ha nått södern!
Längtar till ikväll då Li och jag ska på teater och tills på måndag då vi beger oss mot Emporia. Jag ska leta stora legobitar i rätt färg på Hamley's.
 
(Bild tagen på Danmarks Hamley's i maj. Tyvärr hade de inte en åtta i limegrönt.)
 
Vi hörs mer senare, det är jag säker på.
Ta hand om er~ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela