stardustchild.blogg.se

Spotta råtta i gräset~

Publicerad 2014-05-12 23:08:16 i Allmänt

Efter mindre än tre timmars sömn, kan jag utan att mötas av större förvåning, berätta att jag var sisådär-pigg idag. Tyvärr gör det inte det ledsna bättre, utan det hälsar på alltmer för tillfället. Ganska ovälkommet, om jag ska vara ärlig.
Idag har vi gjort något av en slututvärdering i Scenisk Gestaltning och pratat, samt gestaltat vad vi hunnit med under deras tre och mina två år på Kulturama. Det var fint, vi gjorde parodier på både oss själva, lärare och specifika uppgifter. Så, då var den kursen slut - det känns lite märkligt. 
Utöver det så är alla Kulturamatreor inne på "The Finals Week", då alla kurskompletteringar ska vara färdiga på måndag nästa vecka. Stress, stress och ännu mera stress. Det syns att det tär på fler än mig.
Men, vi har haft kul också - idag har det årliga Kulturamaruset hållits och även om vi Teaterapor har kämparglöd, klarade vi oss inte så långt i just den grenen. Därefter följde femkampen och där hade vi lite mera tur. Både med "Norsk fylla", "Piggelinstafett" och "Spotta råtta", bland annat.
Nu ska jag plugga en liten stund efter hundpromenaden innan det är dags att krypa i säng bland mina stjärnor och få mig lite välbehövd vila innan TV-inspelningen för säsong 2 av Portkod 1321 imorgon.
Mösspåtagning nummer två, här kommer jag. Wow.
Sen blir det mer plugg och mer plugg och mer städning.
Låt maj vara över snart.

(Bild lånad från www.svt.se)

Sov gott och ta hand om er ♥
/Stardust
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela