stardustchild.blogg.se

Ut och flyga - som sig bör~

Publicerad 2014-09-22 02:06:06 i Allmänt

Hej alla fina, bloggläsande människor och stort tack för all uppmärksamhet kring inlägget Brev från en vacker tjockis~. Inlägget har hittills nått över fem tusen läsare och fortsätter att dra in både kommentarer och uppmärksamhet. Det ger mig hopp, både för mitt eget skrivandes skull och hopp om förändring. Det ger mig hopp om att det finns otroligt mycket fina människor där ute, trots att jag tydligen har en tendens att stöta på ovanligt mycket elaka och otrevliga människor.
Ni gör det värt att fortsätta skriva för och sträva mot mer rättvisa och vänlighet.

 
Med det sagt, postar jag den otroligt vackra, drömlika sagobilden min mor tog av mig idag (igår) i Hagaparken där vi gjorde årets traditionella besök aningen för tidigt, då jag om tretton dagar sätter mig på ett plan mot Florida för att under två och en halv månads tid jobba som assistent åt Hazel som är bröllopsfotograf och en nära vän till familjen.
Äventyren bara skriker efter mig och min inre barndomsdröm om att få uppleva Halloween i Amerika ska äntligen bli uppfylld, likaså Thanksgiving!
 
En liten uppdatering kring vad ni kommer att få läsa om i början på oktober här!
Har mitt första bröllop fem dagar efter ankomst. Det blir en händelserik höst~ 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nina Svalberg

Publicerad 2014-09-22 10:03:45

Vilket äventyr, Isabell! Jag önskar dig en fantastisk, händelserik och lärorik vistelse. Och ja, fotot är verkligen som hämtat ur en saga och du är så vacker. Kram! :)

Svar: Tack fina Nina <3
Isabell Alison Öhrlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela